vänner ♥

Har nu målat klar mina naglar och det gick bra med att måla vita kanten (fransmanikyr), har inte gjort det för det har gått utan också men det gick bra nu, använde min Nail Art Brush som jag fick i julklapp! Så nu har jag fina nya naglar, fast kommer måla dem igen typ till alla hjärtansdag. Vet inte riktigt än hur dem ska bli men kommer ta kort på det. Måste börja bli lite mer kreativare, har på senaste tiden bara målat vanligt.
 
Ska göra mig klar för sängen och imorgon blir det att duscha och göra sig i ordning sen fara till BikBok och börja jobba/praktisera. Kommer säkert bli helt galen och vilja köpa allt, eftersom det har så fina kläder osv! Kommer säkert va mycket folk där senare efter lunch kanske, alltid propfullt där. Men då har jag mycket och göra, vilket jag vill! 
 
Bjuder på en bild med jag och Jenny, såg på hennes blogg att hon visst hade ramat in mig och henne. Min första kompis som har mig i en ram i sitt rum haha, men det var gulligt av henne. Skulle också vilja ha på mina kompisar osv, dock är alla mina ramar fulla av mig, ego! Nej, men det är från när jag var liten.
 
Såg lite tapig ut, men whatever och Jenny som är fin som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0