Zuri Couture.

Slutade idag lite innan kl. 14.00, på bilden så fick vi gå till museumet  (Nordanå) och skulle titta på en utställingn. Den var jättebra faktiskt, fina tavlor och illustrationer osv. Det var kanske lite mystiska/deppiga/roliga men det var trevligt i alla fall. Nu minns jag inte vad konstnären hette, men han bodde nog i Stockholm tror jag det var.
 
Efter skolan så gick jag med Ana Maria till en butik som är ny här i stan som heter Zuri Couture, dock var det lunch stängt så vi tittade bara in (glasdörrar) och det har skrivits om denna affär i tidningen (Norran) och jag läste artikeln och först fick jag som tanken ja men det är ju bra, en tjej som driver detta företag och har mer färgglada kläder (så beskrivs det i tidningen). Hon påpekar även att vi som är Skellefteåbor har färglösa garderober och att vi är ganska tråkiga, med att bära mycket svart osv. Där håller jag med, även om jag följer det också. Vi är ganska lika, nu menar jag inte alla i Skellefteå men ni fattat hur jag menar. I alla fall ni som bor här!
 
Men det såg ut som en riktigt bra affär, nu var det ju inte alla regnbågens färger men lite mer färger faktiskt och snygga kläder. Som finns i vanliga butiker också, det hade väskor, smycken, massa kläder, och lite mer "extrema" kläder och det var mest klänningarna, men det var faktiskt jättefina! Dock är det säkert dyra och om man gick omkring med den här i Skellefteå skulle du få blickar! Fast beror ju på hur de tänker, kanske positiva tankar eller så lite mer negativa tankar??! Sen hade det även nit BH:ar! Ska in dit imorgon och kolla mycket mer noga! Vet inte än priserna om det är vettiga eller om det är super dyra? Kan vara en märkes butik lika gärna, men det får jag väl veta mer imorgon om.
 
Bild från i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0