31 januari.

Idag har det varit en bra torsdag (inte för de andra är dåliga) för Linda fyller år och vi gick på Subway och åt lunch sen efter skolan gick vi alla på stan, köpte sminket!
 
 
Hahaha jag älskar "tårtan" gulligt med ett värmeljus i, Alice och Linnéa sprag ner till cafeterian och köpte en Japp och Chokladboll/Delicatoboll (eller vad de nu heter). Den andra Jappen fick hon av Mikaela, att vi är en bra/gullig klass!! Älskar min klass. Vi sjöng även "Ha de näran" också, hihi.
 
Simket jag köpte: puder, saltspray, läppstift, ny mascara och ögonbrynspenna! Jag frågade som sagt på Kicks om mitt problem  (som jag skrev om igår) och ja då var det en mascara från Dior som skulle visst va bra osv, men njaa köper inte en mascara för 300kr!! Tycker att det inte är värt även om den kanske är bra osv, men tänk om den inte skulle vara bra på mig då har jag slösat 300kr. Bara så ni vet är jag ganska "snål" och tänker mycket på vad saker kostar och ibland kan jag få panik och undra: Varför köpte jag detta??
Men i alla fall fick bli Lumenes vattenfasta mascara så ska prova nu ikväll mitt nya smink och se om det blir bra! Läppstiftet på bilden ser oragne ut men det är rosa, det heter PinkPeach #59. Den passar väldigt bra att ha varje dag.
 
Men ska prova senare och sminka mig osv, så kanske nån bild om det inte alls var en bra mascara så lägger jag inte ut nå bilder. Så då vet ni ju varför, men nu ska jag städa mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0