igår.

Igår strulade internetet väldigt mycket det var borta ett bra tag (världsliga problem..) och så var det fortfarande på morgonen men jag hade internet då för jag bara kopplade min mobil till datorn så jag kunde använda mitt 3G smart va? I alla fall senare på dagen kom internetet tillbaka!
 
Igår kväll så åt jag fruktsallad och så såg jag,mamma och pappa på World trade center filmen på Tv11, väldigt hemskt att se eftersom att det har hänt i verkligheten och skulle inte va roligt om allt rasade över en och man siter fastklämd! Trodde jag skulle drömma om det, usch..men tur så gjorde jag inte det.
 
Bakade ju mortskaka också, åt mig och Matilda som vi åt idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0