Kiss You.

Lyssnar på musik och ni kan ju gissa vilka då ni ser rubriken! Jag har aldrig fallit för band/artister i hela mitt liv, jag tänker som: "Ja men de har väl nån/några bra låtar osv". Jag är ingen som faller för ex. Justin Bieber osv (alltså dem som drar in tjej-fans, visst finns killar också men syftar liksom på det eftersom jag är tjej).
Nej men jag började lyssna igår på Kiss You - One Direction och jag gillar låten samt att det var ju jättesöta och man måste väl tillägga snygga (haha). And I'm like what happend?? Skrev det till Jenny idag och fick tillbaks: "good girl!! it was about time!!". Okej det här betyder inte att jag har blivit galna i dem, men kan väl få en liten liten förståelse om att ni alla andra gillar dem! (inte alla men ja det har ju liksom massa fans).
 
Det här får bli det sista inlägget för idag, imorgon är det bara hantverks och sen ska våran Syo (heter det så?) och ska prata om prao/APL!
 
Nej nu ska jag skärpa mig och om nån vill att jag ska bli normal så skicka låtar haha! (skämt å sido).
  
Haha, var ju ba tvungen att lägga ut den också..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du spotify?:)

Svar: Ja det har jag, dock bara sånt där lyssna 10h:/ men annars ja:)
Elin

2013-01-10 @ 11:52:19
URL: http://jennuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0