skridskor imorn.

Har nyss sett på Scener ur ett tonårsliv och filmen Ted, haha ni som inte har sett den se den! Imorgon så är det skola, snart är det dags för att prao om två veckor så jag hoppas det blir skoj då. Praoar på BikBok!
 
Vi har skridskor imorgon, alltid när man har skridskor för första gången tror man att det är första gången man ens åker. Ni som inte visste så har jag gått konståkning så jag kan åka, det är bara det att jag är inte van vid hockeyskridskor så kommer typ ramla (ingen spets). Kommer säkert få ont i fötterna, eftersom jag spänner dem som bara den och att jag inte i vanliga fall bruka åka skridskor. Även om jag tycker det är roligt, roligare än längdskidor i alla fall!
 
Bild från i sommars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0