sometimes in my tears I drown but I never let it get me down.

 
 
Har för en stund sen fikat, idag händer det inte så mycket. Såg att jag hade 20 besökare igår (mycket för att jämföra vad de bruka va) sorry att jag inte gjorde några fler inlägg. Men igår kväll var jag hos Linnéa och vi spelade The Sims3, vi fick även glass av hennes morbror för han hade gjort den själv och den var super god!!
Men jag var där ungefär till 10, sen fortsatte jag med spelet men jag råka somna vid datorn i 1 timme. Det roliga är att jag han stänga av spelet sen tänkte jag avinstallera lite saker och jag tänkte "de kommer ta tid" så jag la mitt huvud på bordet och så somande jag visst hehe, har hänt några gånger..
 
Fick även låna Linnéas Leva livet expansionspaket så jag fick lite nya saker så det blev roligare att spela!
 
Jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0