sytt.

Har nyss sytt här hemma, har haft en grå vanlig tröja men den har varit alldeles för stor. Så nu tog jag tag i det och sydde in den..hehe..eftersom man nu ska kunna sånt om man går hantverks! Inte för att jag var så oerfaran, men om jag hade gått i 9:an nu hade jag använt raksöm istället för bindsöm som används till kläder osv! Så man har ju lärt sig ganska mycket för om jag ska va ärlig så i högstadiet lär man sig inte allt på en slöjd och jag känner att det inte blir lika ordentligt. Dock för att det i högstadiet är mycket tråkigare, men nu när man går HV på gymnasiet är det mycket roligare! Så imorgon ska jag ha den tröjan.
 
Ska ta nått och äta nu och få se om jag hinner måla naglarna också innan jag ska sova.
 
 
Bilder: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0