You never alone, we're birds of a feather.

 
 
Har nu stökat bort allt julpynt, så nu är mitt rum som det ska vara. Lime och det känns som att julpyntet ska vara upp hela vintern, för att det blir som kallt på nått sätt. Inte lika mysigt, kommer sakna mysbelysningen. Men det kommer fram igen nästa jul!
 
Idag ska jag vara med Linnéa igen, fast på kvällen! Vi ska ha naturgodis-kväll och så ska jag få göra hennes naglar, kommer bli trevligt!
Så ska ta och hoppa in i duchen snart sen dammsuga mitt rum, massa "barr" (plastgran) på golvet efter julpynts borttagningen.
 
Liten snabb bild på hur det ser ut just nu, kuddarna i oording men de stora kuddarna har mamma och pappa nu för tillfället sen mina julkuddar, ska jag ha kvar måste bara hitta nya fodral.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0