alone.

Har ätit lunch som bestod av lassangen från igår, alltså den var super god! Älskar pappas lassange.
Sen innan det så skjusade vi Jenny till busstationen sen hem igen, så nu är Jenny på väg hem till Burträsk. Men vi har haft det roligt och vi såg Breaking Dawn part 2 (hon hade sett den men inte jag) och den var så bra. Så nu kan jag pusta ut och veta att jag har sett alla filmer nu. Vi kommer kanske ses någon gång i slutet av veckan, fast då vill jag fara till henne.
 
Kan ju bara tillägga att det är snöstorm ute, ingen vårkänsla alls. Fast det som är positvit jag kan åka slalom, trodde jag skulle missa det detta år. Hade varit tragiskt!
 
Vårt fredags godis, har kvar mycket av min glass så ska äta det ikväll till mello.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0