bak i tiden.

Har nyss spelat lite Sims3, hehe börjat spela det igen men mitt "beroende" kommer försvinna senare som sagt det bruka gå i perioder. Nu lyssnar jag på musik och inte så mycket mer, tänkte ta något kvällsmål sen gå och lägga mig. 
 
Imorgon så ska jag till stan för att göra några äranden, byta busskort (man ska göra det för de ska få något nytt system) sen lämna tillbaks en grej och hämta pappren på BikBok hade jag tänkt. Sen kommer jag städa mitt rum och fixa mig, fast kommer duscha innan jag drar in till stan, äckligt hår.Sen blir det väl att bara vänta in mina fina kompisar till kvällen!
 
Hahah, var ba tvungen detta var alltså Matilda, jag, Amanda och Jonna när vi gick i 3:an! Vi hade utklädningsdag och jag kan ju bara säga att vi verkligen inte ser ut så där idag haha!
 
Haha vi nu!  + Tove då men hon lärde jag känna i slutet av 8:an och hela 9:an men känns som vi känt varandra super länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0