Bildlös.

Lyssnar på musik och inte så mycket mer, idag har det varit en vanlig måndag. Vi hade bad på gympan och det var bara jag och Lina som skulle va med sen kom Ana Maria, så vi var inte många. Men det gick bra.
 
Idag var det också varmt ute, fast det var nog lite varmare igår så jag tog på mig skinjackan idag! Ska senare måla mina naglar, får nog bli fransk manikyr. Närmare mot påsk ska jag göra påksnaglar, gör dem kanske på onsdagen så då får ni se dem.
 
Åhh, jag vet inte vad jag ska bjuda på för bild....har inga nya bilder på mig. Det blir faktiskt inte lika fina bilder när jag har kort hår faktiskt! Man vet som inget nu, blev typ en ny människa med det korta håret haha. Vet att det är jättelöjligt men för mig känns det så. Kan inte ha någon speciell frisyr osv, men jag är ju nöjd men ja det tar väl ett tag att vänja sig. Så det här inlägget får bli utan bild, gillar det inte men hittat ingen bra/fin bild som jag inte har lagt ut för. Men ska försöka ta några bilder på mig senare.
 
Kanska kommer ett inlägg sen med bild/bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0