Dåligt uppdatering imorgon.

Nu ska jag göra mig klar för sängen, upp tidigt imorgon! Mamma och pappa har fixat massor inför imorgon med mat osv. Det kommer tidigt imorgon för att slå igenom betong väggen..så är i min morbrors stuga då, fast han är ju inte där. Tur man har någonstanns att vara, skulle vara kaos och djuren skulle nog få hörselskada av allt oljud. Så nästan hela dagen kommer detta ta och i min morbrors stuga finns det inte så bra internet (ibland måste man stå på vissa ställen för att få signal haha, alltså det är ju inte så utanför ligger vid E4:an typ) så kanske kommer något enstaka inlägg, kom på att jag ska packa vad jag vill ta med mig. Behöver något att syselsätta mig i, tar med datorn i alla fall och mobilen sen matte boken. Om ni undra varför jag tar med datorn när det nästa inte ens finns internet så kan jag ju spela Sims3 hehe..
 
Men då vet ni det, säger godnatt! Säger då lyckos er som får ha sovmorgon (sportlov).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0