I won't let you go.

Är nu hemma och sitter med familjen och ser Harry Potter medans jag äter lite godis ur mitt påskägg.
 
Känns bra att vara hemma, men har haft det super roligt i Burträsk med Jenny. Så kan bara säga att det var en bra start på lovet, nu kommer detta bli ett jättelångt inlägg så ni vet.
 
På torsdagen efter skolan så åkte vi buss till Burträsk senare blev det till middag tacos, gjorde på kvällen bananpannkaka och såg på filmen Lol.
 
I alla fall på fredagen så hände det lite mer, det var super fint väder (fast det har varit det alla dagar). Jag och Jenny var ute och senare kom Krille med sin skoter och vi for ut och åkte, senare drog vi till Jocke. Han skulle också ha kört men hans familj hade tagit hans skoter och farit någonstanns så vi hämtade upp han i stället. Vi hade det jätteroligt och vi var ute i fyra timmar! Vi var ju fyra så vi tog en bob och tolka hehe, det finns video men jag kan göra ett inlägg senare med det.
 
Sen idag så har vi bara tagit det ganska lugnt, jag och Jenny kände av att vi var väldigt stela i nacken, armar, ben och jag har ont i min rumpa haha. Man spännde sig så mycket när man satt på boben för att inte ramla av (vilket vissa gjorde). Sen åkte vi skoter till Kvarnberget med Jennys pappa och bror och så grillade vi korv och åkte bob i backen osv. Så jag har verkligen varit ute och känt friluftslivet!
 
När jag kom hem så åt jag påskmiddag med familjen och fick mitt påskägg och snart så ska vi äta efterrätt som mamma gjort.
 
Hahah tyckte de var roligt med att vi fick en tandborste!
 
Påskmiddagen
Haha jag och Jenny körde lite snöbollskrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0