Idag.

Lyssnar på musik och åt nyss två apelsiner åt en när jag kom hem också, har ju sagt att det är mitt beroende. Men det är ju en nyttig frukt och massor av C-vitaminer!
 
Idag har det varit stressigt på sömanden, efter som en föräldrer som är med i Konståkningsklubben skulle komma och kolla hur våra glitter toppar till deras barn. Hur dem såg ut så vi gjorde en snabb prototyp! Som tur så var hon jättenöjd hon är ju våran kund. För detta projektet är super viktigt vi ska vara klara nästa vecka på torsdagen och det ska vara 12st och så ska den ha som en "vinge" eller vad man ska kalla det (pingvinärm). Men vi löste allt och nu imorgon är det bara sy gärnet och vi ska sy 3st var i min grupp. Vi är fyra stycken så nu är det bara att sy, sy och sy! Men det känns bra att vi har kommit frammåt och vet hur vi ska göra, känns lite som Project Runway haha.
Vi gör allt själv ingen lärare hjälper oss, eller jo med vissa saker men det är vi som ska lösa problem som uppstår osv. Så det är vi som har ansvaret för att alla dessa 12 glitter topparna ska vara klara och fina! Nu kanske ni som ba: "men det är ju bara att sy!" så nej, det är det inte man ska ha en jättebra planering, samarbete och lösa problem, det här är inte alls som en textil slöjd i högstadiet!
 
Förresten så efter vi hade ätit på Dallas så såg jag Jenny utanför och jag trodde hon skulle äta där men hon höll på gå så då sprang jag ut och skrämde henne, haha! Hon var med sina vänner så råkade skräma några av dem hehe. Senare så letade jag upp dem och gick med dem på stan, när man väl ser Jenny på stan så passa man på medans hon är där. Vi pratade lite om vad vi ska göra på påsklovet osv!
 
Oj lite dålig kvalla, normal vi såg ut också! Kan lova att vi ser bättre ut i verkligheten haha! Men detta är mina fina klasskompisar/kompisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0