mer presenter.

Sitter och lyssnar på musik och inte så mycket mer, för en timme sedan så for Krille hem. Fick en födelsedagspresent av han så det var ju trevligt! Gav han en när han fyllde år, Krille är en av mina kompisar från Burträsk. Har Jenny och han som är närmast sen lite andra men vi står inte varandra lika när men vi har ändå roligt!
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, ville spela Call of Duty med min broder men han gick och la sig haha, jag måste ju bli bättre på det. Dessutom är det på Xbox så måste lära mig deras kontroller, tycker att de är jättekrångliga..
 
Fick detta av Krille en parfym (Pink Grapefruit) och ett halsband, tack ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0