mitt hår.

Lyssnar på musik och skriver lite med Jenny dock är vi inte alls sociala mot varandra, men det gör inget för ingen av oss har något att prata om så det jämnar ju sig haha. Längtar till påsklovet för då far jag till henne och vi kanske ska åka skoter med Jocke och Krille men vi får se hur det blir med det. Men jag ska i alla fall till henne, saknar henne. Eftersom vi inte ses så mycket som med dem andra jag gör.
 
Nu har jag tänkt ta en ansiktsmask, bort med orenheterna som finns. Fast är rädd för att dem ska komma, eftersom ansiktsmasken gör så porerna öppna sig osv. Brukar oftas hända mig att jag får mer finnar av ansiktsmasken. 
 
Imorgon så tänkte jag köra på naturligt hår, jag har använt Volume Mastern i flera år men nu ska jag prova att låta bli. Det är mycket bättre för håret, dock kanske jag använder plattången för luggen beror på hur det ser ut. Varför jag använder Volume Mastern är för att jag gillar lite volym sen att jag ser ut som ett ägg utan det (med ägg menar jag min huvudform). Men det här är ju bara jag som ser det, tror jag!? Eftersom jag har haft detta i flera år så är det jag som tycker att jag blir "ful" men kanske dom i min omgivning inte ens bryr sig utan det är bara jag. Så om jag kommer känna mig fin i detta imorgon så kommer jag fortsätta med det och om jag vill begrava mig och att jag känner mig obekväm kommer jag fortsätta hehe. Men för säkerhetskull tar jag med mig en gummisnodd!
 
Imorgon kommer byggarna vara här, man tar vara på helgerna när det inte är några som stökar i köket haha. Får bli sista inläggat så godnatt på er!

Fick den av Jonna i julklappa fast har använt den ena för ett bra tag sedan, så har kvar denna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0