onsdag

Godmorgon på er alla, eller jag vaknade ganska tidigt för det var lite folk här tidigare. Vi ska nämligen bygga om köket och så på fredagen så ska det ta och göra hål i en vägg så vi kommer fly till min morbror stuga! De mesta av våra väggar är betong och det kommer låta så mycket när det "sågar" igenom det. Så den dagen kommer jag vara ute i en stuga, men det kommer bli bra sen när köket är klart!
 
Så det är mycket nu sista veckan här, har nyss också planerat om imorgon och informerat tjejerna så det kommer bli en bra kväll! Vi ska käka pizza och se film osv, som en vanlig tjejkväll. Nu så måste jag plugga lite matte, usch!!
Vi har matteprov på onsdagen och jag gillar det inte, vi har nu varit borta från skolan i en månad (praktik + sportlov) och så blir det prov, skoj..tror inte det..men jag hoppas på det bästa.
 
Bloggar mer senare!
 
Haha, bjuder på en oseriös bild. Man måste ju kunna ha det lite roligt på bilder också och inte se så allvarlig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0