skola imorgon.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har vänt dygnet nu denna vecka inte bra. Så ska nu gå och lägga mig vid 10 hoppas jag på. Kommer säkert inte kunna somna förens 12, skola som sagt imorgon! Usch, det känns jättetugnt...
Känns super konstigt när man varit borta på praktik i 3 veckor sen lov sen skola, jag kommer liksom "I don't remember this place anymore". Nä men det kommer också vara skönt att komma tillbaks till sina kompisar och fortsätta sy. Dock ska ska vi inte hålla på lika mycket med den egen designade skjortan utan göra ett projekt med våran matrial lärare så får det vad det blir. Förra året (alltså tvåerna) så gjorde det konståkningsdräkter till konståknings "laget" eller vad man ska kalla det som finns här. Gick det själv när jag var mindre.
 
Men godnatt, bloggar mer imorgon men inte så mycket ska nu ta tag i matten och råå plugga!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0