trött på denna kyla.

Har för ett tag sedan kommit hem, lyssnar på musik och inte så mycket mer. Nu är i alla fall matteprovet över, det gick bra svarade på alla frågor dock inte C-delen för jag fattade inget. Det fula är att om jag hade gått teknink hade säkert C-delen varit deras A-del haha! Men annars svarade jag på allt annat sen hade C-delen bara två frågor, så känner mig nöjd och nu så ska vi börja med Geometri och sen ha prov i det efter påsklovet.
 
Annars har dagen varit bra, det är jättekallt ute och jag tror jag dör av kylan. Det var så kallt imorse så jag trodde jag skulle tappa mina fingrar och mina öron, är så sjukt less på detta iskalla väder. Ge mig sommar!!
 
 
 
Is anyone else excited? (:
 
Bilder: http://justgirlythings.tumblr.com/
 
Den sista bilde USCH! Tycker dem är jätteäckliga...minns när jag skullte ta kort på en blomma och så kom en sådan larv fram just då, jag skrek och sprang där ifrån men mamma och pappa ville ta kort på den haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0