Wii.

Kom hem vid 9 från morbror, vi fikade där och så spelade jag och Robin Wii med barnen! Det var trevligt, har inte provat på Wii förr hehe...
 
Nu ska jag gå och lägga mig, behöver vara utvilad imorgon. Matteprov imorgon så håll tummarna för mig att detta kommer gå bra!! Förresten så efter skolan gick jag med Lina och Linnéa på stan ett litet tag och så köpte jag mig torr schampoo från Urban (Fudge Urban heter den). Provade och den verkade ganska bra men får se framöver!
 
Idag när jag kom hem så var det lite kaos, skyddspapper på golvet och massa skåp och låder i hallen. Idag hade det rivit bort skafferiet osv, där det ska sitta en ugn som är upphöjd. Kan visa bilder hur det ser ut just nu.
 
Godnatt!
 
Hallen när man kommer in.
Teo vill så gärna va med på bild men inte så still haha, i alla fall denna bild där har det satt upp en vägg där den riktigt ingånger var.
Tog lite kvällsfika för ett tag sedan och fick veta att vi Skellefteå AIK tog 5-0 mot Brynäs wohoo! (så klart apelsiner!).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0