You got me begging for more.

Sorry för jag inte har bloggat men har pluggat matte och kommer vara dålig uppdatering imorgon också har provet på onsdagen! Så ni vet, men kommer börja blogga bättre efter onsdagen i alla fall. Så Matilda om du ser detta så lägger jag ut en bildbomb på sommaren på onsdagen istället (Matilda sa att jag kunde göra ett sådant inlägg)!
 
Har pluggat lite ska fortsätta imorgon, just nu lyssnar jag på musik. Kom för sent på skolan (gillar det inte), jag och mamma skulle ta bilen för mamma skulle göra nå ärende men då hade dörren stått öppen så batteriet var helt dött i bilen så vi fick ta bussen. Kom ungefär 30min försent, jag brukar aldrig vara sen så därför gillar jag inte att komma sent. Jag lovar när vi fick våra frånvarande papper så sa mina klasskompisar ba "Elin du vet att det är okej att va borta från skolan va??!!" Hahaha, inte för att det skolkar och är sjuka mycket men ja hehe. Men jag tycker det är en bra engenskap ändå att vara i tid och inte vara sjuk ofta (bruka sällan vara sjuk).
 
Efter skolan så gick jag på BikBok. Skulle köpa en top som de hade fått in idag men jag gissade ganska rätt innan, den försvann ganska snabbt! Alla tyckte nog att den var fin som jag tyckte. Men fundera på om jag ska beställa den, men köpte den i randig och den var fin också men hade velat ha den i blommigt mönster! Sen gick jag till Cubus för jag behövde ett nytt French manicure nagellack, för mitt var slut och hade torkat ihop..
 
 
Det fanns i svart med blommigt på men dock bara i M kvar dock skulle det har varit för stort på mig för jag passade i XS som jag har nu. Den är ganska elastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0