You.

Har nu sett på melodifestivalen och tyckte att Robin var bra så är nöjd! Så nu får man väll vänta till maj och se vilka andra som tävlar, kommer nog aldrig glömma dom där tanterna från Ryssland...
 
I alla fall imorgon vid lunch så ska Alva komma hit, sen ska jag läsa lite matte eller försöka! Gillar verkligen inte när man sätter ett prov veckan man börjar när man har varit borta i 1 månad, lite dåligt stil. Vi vill ju klara proven osv, men vi behöver ju också hjälpen liksom!! Alla har inte föräldrar som är bra på matte, dock har jag pappa som är det men ändå. Matte är något som jag inte gillar men jag vill så gärna klara den så jag slipper läsa om det. Det är matten som jag mest jobbar med för att få bra betyg.
 
Förresten haha när Carola framförde Främling, det blev ju en bra remix/house party! Lovar den kommer spelas på partyn! Sen så när det var dem här hörselskadade(?) men det sjöng på teckenspråk, dem var jätte duktiga. Har nämligen en vän som var med där och syntes i kameran så det var ju coolt! Jag har känt henne hela mitt liv för hon är adopterad också från Vietnam och hennes familj var där samtidigt som våran och så har jag ju massa andra "Vietnam-kompisar" som det kallas och vi bildade som en grupp med alla föräldrar och när vi var mindre for vi och hade återträff! Dock inte mer nu, vi har som vuxit ifrån det. Men skulle va skoj att göra det igen faktiskt!
Så tyckte det var roligt för henne!
 
Jag idag, fick använding för det nya halsbandet! Love it.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0