inreda.

Nästan fram tills nu så har jag gjort om lite i mitt rum, flyttat på lite saker osv. Sen kommit fram till att jag ska ta bort allt lime och ersätta det med turkost! Kommer bli riktigt fint, ska även tapetsera vissa vägar som en fondvägg. Så jag och mamma ska upp på Rusta imorgon för att kolla på lite saker, måste ju hitta turkosa saker men det är inte mycket bl.a ljus, kuddar, överkas, gardiner och dukar. Man kan hitta allt på Rusta nästan haha, ska typ shoppa där när jag flyttat hemifrån. Vet inte om jag kommer hem med något men man kan alltid kolla på saker, man behöver ju inte dirket köpa allt. Nog för jag vill det, men då är alla mina pengar slut.
 
Nu ska jag gå ner och se på en av filmerna vi fick låna av morbror och käka min Ben & Jerry's och denna gången valde jag Strawberry Cheescake och hoppas på att jag inte får ont i magen av den som av Peanut Butter Cup. Annars tror jag nästan på att jag bara kan ätat Half Baked, för den brukar jag då inte få ont i magen av. Men jag har också en lite chipspåse som backup haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0