Rush Hour3 !<3<3

Hejhej:D

Nu är jag vaken men jag vaknade för typ nån timme sen :P. Men igår såg vi på Rush Hour3 hur bra som helst asså jag älskar typ Carter o Lee dom är så himla roliga och jätte bra skådespelare!!:D Ni som såg det! Det var fult när Carter ska slås mot mästaren..han var ju inte kort kan vi ju säga=)och Carter slår sig själv med en sån där "pinne med kjedjor på" (vet inte vad dom heter). Det är ju igentligen det roliga i slutet dom här bortklippta klippen som dom gör fail på :D<3!.

Men nu är det nog snart fika,mamma har bakat ny bakta bröd och pappa gör påskskinkan:D
Ja men idag tänkte jag försöka göra en ny frisyr på mig om den passar :D om den gör det tar jag kort på det och lägger in det senare:D Men igår på mobilen så raderades alla mina foton:( asså tatch mobiler är lite jobbiga ibland man vet inte vad man kan trycka på! Så det var ju tråkigt fast dom flesta bilderna har jag sparat på datan:D som tur.
Glöm inte frågestunden så fråga nu:D den avslutas imorn,vet inte när?<3
Trevlig söndag //kram elin

                                                          

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi =)

2010-04-04 @ 16:45:14
URL: http://mases.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0