Vi vill sälja...!!

Tjenare

Ja då var man hemma,vi fick inge godis idag heller:( alla vart typ sura för det inte hade kommit! Men vi hoppas det kommer imorn! Så vi får sälja..
Men idag har det inte hänt så mycket,skolan. Men jag glömde säga vad jag fick på matte-provet! G fick jag men det tyckte jag ändå var bra för att var mig,eftersom jag är inte bra på matte(har svårt med det!). Och man skulle ha över 18p och det hade jag,jag hade 25p jippi är nöjd:D!. Men vi hade badminton på skolan så det var ju bra(nån sport man är bra på;P). Men nu är jag lite hungrig ska fråga om vi kan göra middag snart eller nu;).
Det är väldigt soligt här och några +grader och det betyder att snart så kommer sommaren! Längtar ännu mer:D Gör ni det??

Men nu ska jag dra;) skriver mer mot kvällen;P //kram elin<3

                                                                         

Kommentarer
Postat av: Adam

okey! :) . träning o plugga sj? =)

2010-04-13 @ 17:27:49
URL: http://thelifearoundadam.blogg.se/
Postat av: anapanda



jag håller just nu på att ordna en tävling där en av er läsare kan vinna ett smycke från Cocoo - hon gör underbart söta smycken! Jag har dock lite svårt att välja vilket smycke som ska vara priset i tävlingen, så gå gärna in på min blogg och rösta fram ditt favoritsmycke av de jag har valt ut. Återkom sedan när tävlingen kör igång så har du chans att kanske vinna just ditt favoritsmycke! :)

Tipsa gärna andra om detta så att fler också kan vara med och välja sitt favoritsmycke :)



Ha en jättebra kväll! ♥

2010-04-13 @ 19:41:43
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Jomenvisst är dom? :)

Haha, vad gulligt! Vi har fem katter i olika färger och storlekar. Och dom där på besök då, så just nu är dom sju. Hehe!



Tack :) Ha en trevlig kväll!



Kram

2010-04-13 @ 19:42:46
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja det är väldigt jobbigt att ha ögoninflammation, men de har tydligen blivit lite bättre tror jag ;) hur mår du?

2010-04-13 @ 19:51:53
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0