1 December.

Heej:)

Imorse så var det bara att öppna första luckan på chokladkalendern!
:)
Snart är det Jul-lov!! Längtar!
Idag så spelade jag ju upp för musik läraren, vet inte vad jag fick men jag hoppas nåt bra:).
Nästa gång ska vi sjunga, jag vet inte ens vad jag ska sjunga!! (panik). Det måste låta bra..men jag blir nervös sen så kommer jag börja hacka när jag ska sjunga:/
Jag får ta och få in i skallen, "det kommer gå bra!" :P.
Nästa vecka så är det matte-prov eng-prov och SV-prov!
Så det blir mycket plugg i helgen! Snart får man ju sina betyg!
Sen så fyller mamma år på lördag=D!

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

najs :P kollar på film ^^ hoppas du allt fint med dig =) kram

2010-12-01 @ 22:21:52
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0