Igår..

Hej:)

Tänkte berätta vad som hände igår på Julfesten;):

Kom kanske dit ca 18.00 kl. Sen så gick jag till kompisarna:D. Och så gick vi bara runt, det var super fullt med elever.
I början var det inte alls kul..men senare mot slutet eller kvällen så vart det skoj!!
Vi stod i en ring med massa andra också och ska ska man gå in i den och dansa:P Så då gjorde vi det=).
(Alltså nu berättar jag ganska kortfattat).
Sen så kom alla magistrar och så hade dem Lucia:D! Dom hade gjort om låtar, så det var jätte skoj!!:D.
Sen vart det nominering:) Sofia vart nominerad till årets snyggaste tjej i 8:an =D.
Sen massa andra..

Och så här såg jag ut:

 
Inte så bra bild men den får duga!
Och jag gick med dem där skorna som har 12cm klack, gissa om jag fick ont i fötterna! Men jag gick med dem hela kvällen! Jag skulle ha på mig dem! Annars blir jag jätte kort:/, men det var skoj att vara längre hihi:] Vart längre än Alva:P (i verkligeheten så är Alva mkt mer längre än mig).

Outfit:
*Klänning: Jag har gjort det!:).
*Skor: Nelly.com
*Tights(lack): GinaTricot.
*Midje-bälte: GinaTricot.

Men det var en rolig kväll annars:)

Kraam elin<3
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med julfest. =)

2010-12-18 @ 15:54:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

va härligt :) vad har du gjort ida då? ^^ kram

2010-12-18 @ 18:09:17
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: i :)

Fint! :)

2010-12-19 @ 18:35:34
URL: http://bigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0