Hemma <3 = helg

Aa nu är det helg sova ut :D

så vad har hänt idag då :p

jag har inte gjort så mycket varit på skolan då hihi :D.
på matten så var våran mattelärare på en kurs och då hade vi en vikarie och vi fick va på skolans laptopar och spela matte spel :D skoj..!!

Just nu lyssnar jag på Party in the USA:) om man lyssnar på den får man den väldigt lätt in "i" hjärnan :p

vet inte vad jag ska göra i helgen ?? Ronja ska va med Jenny o Jolina vet jag inte,jag måste väl träna läxan på So hehe som är tills på tisdag:s

Kommentarer
Postat av: Huyen

jag kommer från Vietnam :D känner du till namnet?

det kommer en skor-med-spetsdetaljer kollektion i våran blogg, rösta för den som du tycker är snyggast? <3

2010-01-22 @ 17:01:51
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/
Postat av: Huyen

kommer du oxå från VN eller har du varit i Vn? :D

2010-01-22 @ 17:03:34
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0