Tisdag 1juni

Heej!

Idag har det varit en helt vanlig tisdag:) På gympan så hade vi Beachvolley:D Hi..älskar det! Vi var ju såklart ute:P Och vi var tjejerna mot killarna och såklart vann vi tjejer! Fast vi var bara 4-tjejer och 4-killar! Var var ganska få i klassen idag! För 3st tjejer var på Silvercupen (fotboll). Och nån var sjuk och några va inte med..Fast vi var bara 10st i klassen av 14 (vi är den minsta klassen på högstadiet).
Men det var skoj! Alla var taggade och att vi skulle vinna!<3
Och idag på sista lektionen så hade vi engelska och då fick vi veta vad vi fick för betyg och jag fick VG! hade 117poäng och MVG var 140 och om man hade spikat det så var det 152p. Men jag är nöjd! Ska då va glad att jag inte fick G för det var på 117p man hade VG och jag hade 118p ha (phju).

Imorn blir det att gå Kyrkstigen 1mil;) Ska baka idag så man kan ha fika med sig och så ska jag paka en väska! Vet inte vilken för jag har ingen?! Har bara min handväska och trunken (bagen) och den vill jag ju inte bära på! Ska försöka leta en ryggsäck. Ska packa med mig lite extra kläder mm..Det får ju inte bli för tungt!
Och så ska jag fundera eller rina Matilda och fråga vad hon önskar sig så mamma kan köpa imorn det! Hon fyller år på lördag! Och jag ska fara till henne och så ska hon ha fest! Och så kommer hennes kompisar=D (2av dem är mina vänner också,sen för).

Har ni ett fint väder?
Det har då jag,alldeles soligt och ganska varmt! Vi fick va ute och rita på bilden,så man kanske vart lite brunare?!:D.

Kraam elin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0