Äntligen hemma!!

Gud vad trött man vart och varm!!

Har nyss kommit hem från Byggdsiljum,det var jätte kult!!<3 Men nu när man har underställ och så (linne,lång-tröja och en kofta och sen sportjacka/vindjack(tunn)täckbyxor). Så blir det ganska varmt om man är på skolan och väntar i korridoren på övervåningen just där solen skiner in! Så blir det varmt,sen så ska man sitta i en bil(taxi) och åka hem. Så nu är jag trött och slut!! Men jag är bara slut i huvudet inte i kroppen. Men Vicke "tog" med mig till Fun Parken igen även om jag inte vill åka i hoppen så åker jag där det inte finns hopp,men jag kan ju hoppa om jag vill men jag lär ju typ flygga 200m i luften men så måste jag ju ta mina mindre slalomskidor (Twintix) stavning?.

Men det var det som har hänt tog inte mycket bilder men några ihjälafall!
Och så kommer dagens outfit från igår i ett annat inlägg.<3







De 2 första bilderna är tagna på alltan på stugan och den sista är när vi sitter i bussen. Bilderna är jätte mörka men igentligen var det jätte härligt väder mycket sol och värme Jenny tyckte det vart för varmt;P

//kram elin

PS! Glöm inte länkiningen om ni vill va med!! Jag glömde skriva när den avslutas det för bli på torsdag så passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0