Dags att stiga upp!!

Just nu ligger jag i sängen:P ska snart gå upp antar jag! Men jag la inte in en bild igår för mamma är inte riktigt klar,hon ska klippa till lite så det blir bättre. Jag hade volym i håret (VolumMaster) och så klippte jag mig och då är ju håret i olika längder och så är der "krusit" av volymen,så då ska hon bara kolla igenom hur det ser ut och så klippa det rakare där det behövs. Mer avslöjar jag inte:P Men jag lovar att ni får bilden idag....:D

Idag händer inte så mycket typ,inte vad jag vet då??:D men ska fika snart,mamma har bakat  bröd nu på morgon och det luktar ända till mitt rum:D:D Det är alltid gott men nybakta bröd!! Och så ska jag nog gå igenom lite Spanska-provet;/ vill inte ha prov men jag måste...

                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0