Läxa:P

Heej:)

Idag så har jag varit i skolan som vanligt det var kul att va med kompisarna men jag var ganska trött. Men nu ska jag träna på spanska läxan vi har tills imorn,på glosboken.se ska skriva in ordet tener (att ha) och så böjer man det.

Men ska ta och kolla på bloggar och kommentera så man får lite mer läsare till bloggen det börjar minska lite;P Och så ska jag informera andra bloggar om min länknig som avslutas imorn!! Så börja "anmäla" er (va med).

Just det vi har ju skrivit sagor på svenskan som vi ska sen nu på fredag läsa upp för små branen på förskolan och typ dagis, och vi skulle ju få bedömen om hur vi hade skrivit den och hur vi hade jobbat (arbetsdiciplin) och jag fick 2st MVG och 3st VG det tycker jag var jätte bra,men det var ju inte som ett prov men om det hade varit det så skulle de betygen ha varit väldigt bra,men dom ger ju bedömning så man kan se hur man hade klarat sig om vi hade betyg ;).

Men ha en trevlig onsdag//kram elin<3

Kommentarer
Postat av: Linn

nu har jah frågestund, fråga vad du vill mellan himmel och jord !!! :D



( länk frågestunden )

http://liinnohlsson.blogg.se/2010/march/fragestund-slutar-mandag-1500.html#comment

2010-03-24 @ 16:02:09
URL: http://liinnohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0