Måste göra klart;p

Hej,har nyss ätit :p det blev köttbullar med spagetti!! ;). Men idag var det de vanliga skolan:D hade slöjd,ska bara sy kudden sen lägga på mitt mönster(mormorsruter) har virkat alla;p,det var lite jobbingt men jag klarade det:).

Idag så ska jag rita klart bilderna och göra mitt mattehäfte klart har typ bara 1/2 sida kvar och så ska jag rita klart bilderna!! till sagan! Och träna på Eng-provet:(. Just nu lyssnar jag på lite musik:P

Här kommer en låt:)hänger lite ihop med det jag längtar till (min FEST)!.



Ha det så bra//kram Elin<3

Kommentarer
Postat av: julia

dsm. (: fest är alltid nice! ;)

2010-03-01 @ 21:08:51
URL: http://jjokiahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0