Presents:)

Här kommer bilder på vad jag fick av mina kompisar som va på festen:).


Cup-Cake Lip-Glosse!

Thights(stavning?)

Tunika
Det fick jag av Matilda! Och så fick jag mer saker men tog inte kort på det men jag kan skriva istället:P:
Byxor(Chinos)
Bikini delar
2st BH:ar
Linne. Det fick jag av Matilda också:)!<3.

Här kommer mer bilder från de andra:

Glitter Eye-liner!:) Fick jag av Jenny Lb.:)

En jätte söt nalle!! Fick jag av Ida:).!.

Och det jag inte han ta kort på:

Jag fick 2st godispåsar av Jocke (bilar,tuttifruti).:)
Och av Jenny Lq fick jag ju en chocklad ask!!:)
Av Vicke: Inget:P men det gjorde ju inget det var bara att han skulle komma:)
Jag sa ju aldrig att någon behövde ge mig nått ;D.

Kompisar! Tack för presenterna!!

//kram elin<3

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hejjuu sötis :)

Nu finns vinnaren på min blogg.

Kika in och se om det är du !

www.JuliaOfSweden.blogg.se

2010-03-08 @ 16:53:30
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: simone

Tjoo elin, vad gör du? Spanar på hollywoodtjejerna? :D

2010-03-08 @ 21:04:40
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0