Så kul vi hade!!

God morgon på er! Jag är vaken men Matilda sover :P men hon vaknar väl snart.

Tänkte berätta vad som hände igår!

Först så satt jag på musiken med bas ljudet och det var hög musik och så vissa låtar som innehöll (Rap o typ -hip-pop) där vart basen ännu starkare så man kände att golvet vibbrera!! :D så skoj!. Sen så skulle vi äta pizza det var gott(vi bakade den själv hemma). Sen så satt vi oss vid TV och skulle se en film som Jenny Lb hade med sig:) kom inte ihåg vad den hete?? Sen skulle vi se Skräckisen och den hete Instängd, och handlar om några tjejer som blir instängda i en grotta och så är det monster där som är kanibaler så dom äter up tjejerna förutom en då..........
berättar inge mer för ni som kanske inte ha sett den vill se den...
Men nu tillbaka.. Sen så satt vi i soffan och så satt jag i fåtöljen och Ida,Jocke o Vicke i andra soffan sen Matilda,Jenny Lb o Jenny Lq:) så att vi där och såg på filmen! Sen när dom va i grottan så såg man ett monster komma fram bara sådär!! Så skrek vi för den var läskig!! Men Jocke bara satt och skratta för han har ju sett den och vi typ skrek,men sen börja jag skratta direkt efteråt??!!.. Så jag var ju inte rädd kan man säga,men jag tror Jenny Lq skrek mest ;D Men först när vi såg monstret så gömde jag mig bakom Jocke :P och Vicke var rädd också för vi byte plats så han satt i fåtöljen! han typ hoppade up och gömmde sig "i" Ida:) Men vi hade jätte kul!!

Lägger in bilder senare(Matilda är här,så måste jag ha nadre datan för att ladda ner bilderna:( ).

Idag händer inte så mycket,ska va med Matilda kanske grilla korv ute idag. Ska bli skoj!

//Kram Elin<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Minifrågestund i bloggen! (: fråga vad som helst! (: http://jeffelina.blogg.se/2010/march/jag-kanner-mig-inte-sa-bra.html

2010-03-07 @ 12:37:04
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: jenny lq

haha aa de va skit kul men filmen va ju läskig haha men du va faktiskt också rädd i början iallafall haha <3

2010-03-08 @ 19:10:38
URL: http://loveyouloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0