Skola dags!!<3

Hej,har inte vari så aktiv på bloggen nu i några dagar men jag har tränat på 45glosor tills idag och så spanska-provet som var igår:P.
Men jag vart glad igår! Jag kom på varför jag inte kunde visa mina smilys,det var därför att jag hade råka trycka på att ta bort bocken (asså et sånt där "V"). Och att jag inte skulle kunna vissa uttrycksymboler!! :D så nu va det problemet löst....

Men jag ska snart upp och göra mig i ordning för skolan men klockan är bara kvart över 6 (06.15). Och idag har vi långdag.;/

Men jag skriver mer senare när jag kommer hem:P //kram Elin<3

                                 
Det här kalar jag en lat katt och en knubbig;) Joker våran katt fast han blir kallad för Palten:P.! Han är jätte knubbig och årkar ingeting:/ ha...

Kommentarer
Postat av: ida

Hahaha vilken söt katt :D

2010-03-19 @ 20:24:05
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: iiissa♥

söt katt!^^

2010-03-20 @ 18:33:14
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0