Kaffe mobil;)

Hej =)!!                                             

Har varit ute och grillat korv:) men familjen och Robins kompis:P Och nu börjar det snöa ute:(, ska aldrig snön ta slut nu!! Vem håller med?? (kommentera gärna! Vem är less på snön). Men nu har jag kommit i för några minuter sen;). Innan jag gick ut så pysslade jag med lite grejer:) en massa klädsycken :) i olika storlekar och kjedjor:) så det får ni se sen nån gång:). Just nu ska jag inte göra så mycket:P.

Juste! Imorse så skulle jag bar göra en grej på datorn och så var jag den typ "99.9999999" besökaren ?! och så fick jag vinna en Ipod!! Och det ville jag ju så jag skrev ner vad jag hete mm.... (Frågade mamma och pappa om jag kunde va med och det fick jag). Så nu är jag med i deltävlingen!! Hoppas jag vinner<3 skulle verkligen villja ha en ny mobil:) Min funkar ju men det skulle va kul med en ny. Och igår så laggade mobilen!!:-|!! visste inte varför, för det gick inte trycka på knapparna ?? och så tänkte jag ja den har väl laggat fast nu då.. och så öppnar jag skalet(där batteriet sitter) och så ser jag nått himla kleg på det :-O så jag tänkte okej?? Vad är det? Och så tog jag fingret och "petade" på kleget och luktade fick inte fram vad det var?? sen så försökte jag sätta på mobilen men det gick ju inte trycka pinkoden!! Så jag gick till pappa och mamma och sa till pappa att mobilen hade laggat och att det var nått klet på den??. Och sen säger pappa det måste ju ha varit när jag brände mig på kaffe koppen och råka spilla!!(han visste inte att det for på mobilen). Så då tog han hårtorken och blåste så det vart tort,sen så nu funkar den;) men knappbelysningen blinkar ;) men allt funkar annars:P. Det som var skumt var att det där kletet (kaffe) att det inte hade farit på batterite utan utanför det och ner till knapparna?? Men det var ju tur att den inte heller kom på batteriet;) Så nu luktar min mobil bara lite kaffe:O :D....

Men det var min historia det:)

Ha en trevlig dag för det har jag!!;) //Elin<3
    


Upptäckte nu att jag kan he in bilder YES!! äntilgen:)



Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

tack så jätte mkt :)<3 SKolan imorn sj?

2010-03-10 @ 22:18:49
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0