Snälla snö bort!! Och in med sommaren!






Heej:) Jag har tränat på alla Eng-glosorna till provet!! Så mycket som det går ;) så nu ska jag ta och träna på verben mm.........;).

Idag så har det varit en bra dag! På gympan hade vi skridskor och så skulle vi köra i slutet ee.. en match i hockey!! ;/ inte bra på att åka med en klubba!! Men det gick jätte bra, men sen kom jag i full fart mot Jensa!! Och vi krokade med varnadra!! Tur så ramlade vi inte men aj! Mitt men ba vek sig så då hade jag ont i foten!!
ÅÅåå längtar till fredag(Matilda kommer) och lördag(fest!) Men på lördag morgon så kl typ 13.00 så kommer Morfar o Morbror!! :D så ska vi fika och äta tårta typ,sen kl 17.30 så kommer mina kompisar och vi festar till kl 23.00!! ;D kommer bli jätte kul! Ska ta kort på det om nån vill va med!. Och jag undrar vad jag ska få på torsdag(när jag fyller år)... Jag önskar mig presentkort,pengar,nagellack,lösnaglar/decorationer typ....mm.....

Men har ni set den nya reklamen för Maybilline,den nya mascaran som är Rosa o Blå ser ut som den gula.. Har glömt bort var dem heter,men den gula har jag:) Men den Rosa o Blåa skulle jag vilja ha,men det ser inte så riktigt ut på reklamen dom är typ hur långa som helst när dom vissar tjejerna som har på sig dem!! De är typ
"2cm" långa;p!!

Hittar ingen bild på google:( men ni som kanske vet vad jag pratar om eller har sett reklamen fattar nog hur den der ut;) hoppas jag:)

//kram Elin<3
 

PS! Just det jag igår bakade jag och min lillebror;) jag bakade en Äppelpaj och Robin Muffins!! alldelse själva;) ibland undrara jag om jag inte lyckas med designer linjen kanske jag ska bli bagare:) typ??

Och vi ska ju åka 1mil imorn med längdskidor!! Och vädret här i Burträsk är inte trevligt,en massa snö!,jätte blåsigt!;)






 Ha en trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej, tack så mycket :)

2010-03-02 @ 22:10:20
URL: http://fannileon.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Diggar rubriken ;)!

2010-03-03 @ 06:52:00
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: sooffs

håller med dig där, nu kan sommaren ta och komma!

2010-03-03 @ 18:36:05
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0