Påsklov!

Hej!

Har nyss kommit hem från Jenny Lq :D vi hade jätte skoj! Vi pysslade påsk kort och sjöng SingStar<3 Men vi fick inte hem nått godis idag,dom kunde inte levelera varorna så vi får dem näst nästa vecka 14. Så då vart det ju inget som vi fick sälja;/.

Men idag hade vi ju matte-prov ja och det gick ju inte så bra det var svårt,det var som om allt jag som inte va bra på det fanns med!! Men en sak va då bra jag fick MVG i So! Jippi så då vart jag glad höll på spika provet hade 34/35p så jag känner mig nöjd,hade bara skrivet ett nummer fel 60 istället för 64,det handlade om grader och längd o bred på kartan (vädersträck) mm. Men nu ser jag på CSI triologi del3 såg del 1-2 i förgår o förföra. Så nu ser jag på det. Tycker CSI Maiami är jätte bra fast dom var med i första delen men nu är det en annan CIS polis,dom har som blandat olika CIS program men det har samma handlingar.

Men nu är det ju äntiligen påsklov!<3 Fast vi fick ju ledigt idag för att lärarna hade ledigt men inte vi så vi för göra hemskola;) så sen är det lov! Så på lördag får man då godis:D

Vad ska ni göra på påsklovet??//kram elin

ha en trevligt lov:D

                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0