Buu för vädret!

Ja jag vet inte hur vädret är hos er? Men här har det då nyss varit ett rikitgt skit väder! Det har oskat och har rikitgt spö regnat! Men nu har det då slutat,som tur.
Men idag åt vi pizza (hemgjord!) den var jätte god! (bild kommer på den). Och så nu för typ ba några minuter sen så pratade jag med Jocke<3 Och så har jga varit på stan med mamma:) vi for till Lantmana (stavning?) och så for vi till CoopForum på deras Apotek för att köpa hostmedicin;).
Men jag hoppas att vädret blir mycket bättre imorn!
PS! Hm jag glömde säga att Tub-toppen jag gjorde,den gjorde jag hemma utan mönster:P



Älskar låten^^ den är så bra=)

Nu kommer bilden:


Ha en trevlig kväll //kraam elin<3

Kommentarer
Postat av: jessica

har äti pizza sj?

2010-05-14 @ 23:24:26
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: jessica

jaha aa kult men batrin dog innan jag skulle knäppa på pizzan;(

2010-05-14 @ 23:46:24
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0