Imorn blir det att hämta linserna!

Heej=D är nu hemma från skolan!

Eller jag kom hem för timmar sen;) Men idag har det varit en hel vanlig skoldag,vi hade fotboll på gympan! Och vi spelade ute! Och det var ju så varmt!! Så gympaläraren hämtade en liten vattendunk (saftdunk) så vi fick dricka. Men det var så varmt att man ville ta av sig tröjan ha..Vi sa ba åå ''kan vi inte ta av oss tröjorna'' ha fast vi gjorde det ju inte:P.

Just nu händer inte så mycket..:) Men imorgon blir det att jag o mamma far till stan och ska hämta mina linser o glasögon!! Jag ska få lära mig att sätta på mig dem och ta av och hur jag ska skötta dem(asså linserna inte glasögonen ha), mm...Sen blir det att fara til OKQ8 och hämta mitt paket från Nelly.com (mina avslutningskläder!) så det ska bli skoj och se hur dem passar mm:) lägger in bilder på det imorn=).

Dagens outfit kommer senare;)

//Kraam Elin<3

Har ni haft en bra dag??


Kommentarer
Postat av: simone

Mooorning pinglan! Några sköner på g idag? Här ser man fram emot en klippning, bli av med lite kaluffs ;P

2010-05-19 @ 09:27:46
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0