Tack<3

Tja:)

Tack så mkt för alla era förslag:D, vad jag kan ha på bloggen så den blir roligare:D
Och det som ni skrev kommer jag börja med:D så jag hoppas ni också läser min blogg nu när jag "ger" (hur man ska säga) det ni vill ha på min blogg:)
Tack alla läsare<3=D.

Nu gör jag inte så mkt, ska göra lösnaglar:D, eftersom jag offrade dom för att sätta på bena på sängen.
Jo igår kom min morbror med hans sängar, för han hade skaffat en ny, så då fick vi hans:) Och då skruvade jag fast sängbena på den:) (känndes som när jag flyttade, då gjorde jag samma sak) :P.
Och när jag skruva så gick mina lösnaglar av:/ men ska göra ett par nya:)
Fast jag sparar dom som jag gjorde igår:).

Det förslagen som kommer att vara på bloggen är:
*Hiss/Diss.
*Veckan Blogg.
*Låtar från Youtube.
*Frågestunder.
*Länkningar.
*Länkar på dom bloggar jag läser mest.

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Jätte gammal bild^^


Kommentarer
Postat av: BEXXXXXXXXXXXX

sv: hoppas du får en underbar vecka!:D

2010-11-02 @ 20:48:33
URL: http://rrebeccawikstrom.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

skitfin frisyr! :D

2010-11-03 @ 20:44:05
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0