Conny Lundström.

Heej:)

Nu ska jag äntligen blogga:) tyvärr så bloggade jag inget som jag sa i förra inlägget, men jag orkade inte sen var det mycket som hände;D.

Men tänkte skriva nu massor om min praktikplats:)

Jag var ju och praoa igår och kom dit på torsdagkväll.
Men jag och pappa körde till Kalvträsk det var 9mil dit här från Skellefteå;)
Vi for ungefär 19.30 och var där vid 20.45 sen så fick vi sova i huset. Och så skulle vi vakna 03.20;)

Sen så for vi till gömslet när vi hade vaknat och var klara, sen så fixade vi upp systemkamrorna och sådant.
Sen satt vi och vänta tills det skulle komma fåglar men vi sovde lite i gömslet för det tog ganska långtid att vänta. Sedan vaknade vi och satt och spanade och när fåglarna kom så fotade vi, man måste va ganska tyst i gömslet;).

Jag fotade:
Hackspett
Talgoxe
Domherre
Grönfink
Korp
Räv

Det kom aldrig nångon kungsörn eller havsörn den här gången men jag får komma en gång till till hösten:D så det är ju roligt!
Men det var verkligen en upplevelse:)

Tyvärr så lägger jag inte upp några bilder just nu har inget minne kvar på dator:/ Måste överföra dem senare men jag har bara några som funkade;)



Korp och Räv.

Ni som vill se foton av Conny Lundström (han som är fotografen)
Så hittar ni hans hemsida HÄR
och
Bloggen HÄR

PS! det kommer mera bilder senare;)

Kraam elin<3
ha en trevlig kväll!

PS!
Tog med våran kamera 598 bilder och men min morbrors kamera 59!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0