Matte:(

Snart blir det mat!!:D
Blir att beställa, har varit sugen på det ända sen jag var hos Matilda i fredags, var så många reklamer från Max och sådant...
Haha.

Idag har jag inte gjort så mycket, duschat sen dator.
Vill ha jullov nu, har det sista matteprovet B-delen imorgon!!! Så ska plugga lite efter maten, jag är jätte dålig på matte:( Önskar att jag inte var det, då skulle allt vara mycket lättare.

Hoppas veckan går snabbt, fast vi kommer nog se mycket film på lektionerna hoppas jag:)! Sen på onsdag är det Julfesten! Jag har allting klart, ska bara köpa ögonfransar på tisdagen efter skolan;)


Min söta katt Cira^^
Tog lite bilder när jag skulle sova och så tog hon upp sängen i mitten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0