Vi måste vara de bästa kompisarna!

Igår hade vi ju "tjejkväll hos Amanda";)

Men nej det hade vi inte
, istället så lurade vi Tove att vi skulle va hos Amanda. För detta var Toves julklapp!:D

Så här gick det till (hehe) :

Amanda hämtade Matilda och Jonna sen for det och hämta Tove, jag kom ju också men jag bor närmre i stan än vad dem gör;).

Så då skulle vi träffas utanför restaurang Viking, sen hade Tove fått ögonbindel så hon inte skulle se vars vi var på väg. Men vi gick in på Viking satt hos sär nere (övervåning o nedervåning hade de). Vi var helt ensam där nere. Så vi beställde och väntade på maten:)
Vi gav varandra våra julklappar som vi hade köpt, sen fotade vi lite. (Har några mobilbilder men ska fråga Amanda om hon kan ge mig några från hennes kamera och Tove).
Vi åt och satt där ett tag och bara hade trevligt. Sen gick vi till bion för att hämta ut våra biljetter, vi gick till ICA Torget och köpte lite godis (fast vi köpte ju på bion godis också).
Sen gick vi tillbaks till bion och satt och vänta tills filmen skulle börja 21.00, vi såg Tower Heist. Jätte bra film!
Sen vid kanske 23.00 slutade film sen var det bara hem och sova;)

Så gick det till igår, allt detta var Toves present. Fast det var Jonna, Amanda och Matilda som hade fixat allt!!

Om ni undra varför jag är så här tidigt uppe så är det för att jag skulle vara hos tandläkaren kl 8.00 skoj-.-'
Men har haft ont i tanden nästan hela veckan men nu är det bra igen. (orkar inte gå igenom var det var).

Här kommer bilder från min mobil:


Min mat:D^^



Matilda,Amanda och Jonna^^

Toves popcorn^^ Hon åt inte ens upp hälften!!;)

Efter bion^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0