Badat.

Heej:)

Idag efter lunch så for vi till Byske och hälsade på några som vi kännt väldigt länge, dem campade där så vi badade i havet det var hur skönt och hur varmt somhelst!:)
Så för mig vart det årets första dopp :]

Och så gick vi runt och kollade, och det var full proppat med folk + att det finns ett havsbad där men det kostar;)
Men det var skoj där, sen vid 16.00 så for vi hem och gjorde middag. Det blev kycklingsallad.
Ikväll ska vi käka lite godis.

Vädret idag har varit soligt och jätte kvavt! Ibland så har solen försvunnit bakom målnen så det blir mörkare men annars sol.

Inga bilder bjuder jag på, för jag hade inte ens med mig systemkameran.

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Bild på älven;) Tog det när jag och Matilda var med Nisse(hästen^^).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0