Max

Heej:)

Har nyss sett klart på Allsång på Skansen, och nu är det Morden i midsommer:)

Vid middags tid (minns inte exakt) så for vi till Max och åt, jag tog chicken-nugets och sen en Lyxshake-choklad som alla delade på:P
Så det var super gott!

Efter Morden i midsommer så ska jag nog göra mig klar för sängen;)
Vi ska upp tidigt imorgon för att skjutsa Teo till vår morbor som ska sköta Teo medans vi är i Umeå, annars är han så ensam hemma så länge. Vi tar inte med han för det kommer säkert va varmt i bilen när vi åker..
Men jag längtar:D

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: EBBA

sv: med mig är det kanon!:)

tack så mycket sötis!



detsamma! :D<3

2011-07-19 @ 21:55:06
URL: http://anderssoneebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0