Brännboll.

Heej:)

Idag så har på skolan så for vi till Erikslids-backen(stavning?), och spelade brännboll med 6orna och 8orna inte alla men dem som typ var i lärarnas arbetslag;) Och vi vann mot alla:D!

Sen efter lunchen for jag hem till Matilda:) vi såg på tv och var ute lite.

Imorgon är det skolavslutning!:D
Vissar imorn vad jag ska ha på mig, jag har ju vissat klänningen på bloggen^^
Men jag kan säga vad jag ska ha:
*Klänning
*Kavaj
*Pumps(12cm)
*Smycken

Men skriver mer sen imorgon:)

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Haha förra året 7:an^^
När man bodde i Btk.


Kommentarer
Postat av: vonskareng

låter fint & söt bild! :D

2011-06-14 @ 22:52:41
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0