...

Hej:)

Lyssnar på musik, sorry att jag inte uppdaterade igår men det var jätte bra väder.
Igår vid 11.10 typ så cyklade jag till stan och skulle möta Jenny och så skulle vi gå på stan lite;) Hon behöve en ny bikiniunderdel sen köpte vi glass och satte oss i Stadsparken.

Sen vid halv 3 så for vi hem, men Jenny hon tittade på fel buss tid så det kom aldrig någon buss:/
Så hon vart ensam på stan..men när jag kom hem så solade jag, och jag var jätte brun(hehe) men jag ska sola jätte mycket i sommar! Tänker bli jätte brun (hihi). :D

Men idag är det jätte dåligt väder! Regn och moln-.-' det kommer typ vara det hela veckan säkert. Och imorgon ska vi typ ha klass-dag(?) och vi ska ha med oss cyklarna till skolan sen ska vi cykla omkring och göra olika aktivteter..skoj när det kommer typ regna. Sen på onsdag (skolavslutningen) kommer det väl regna och det ville jag inte direkt att det skulle:( Men hoppas att vädret ändrar sig.

Idag händer det inte så mycket;)

Vad ska ni göra idag??
Kraam elin<3


Kommentarer
Postat av: jennie <3

ja tyck faktiskt ja va ganska duktig.. haha ;)



Kraam Jennie <3

2011-06-12 @ 15:02:23
URL: http://theestars.blogg.se/
Postat av: vonskareng

låter som en bra dag. du är supersöt förresten! =)



och.. jag letar nya bloggar att läsa... följa varandra via bloglovin? :) äh, hoppas du vill iaf. jag lägger till dig nu i vart fall ;)

2011-06-12 @ 19:01:44
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) jag har precis solat, och snart ska jag åka och shoppa ;) Är allt bra med dig? :)



Kram.

2011-06-13 @ 13:42:37
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0